مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 07:072022-06-01سياسي

25 سال عملکرد اصلاح طلبان | اصلاحات با تنفس مصنوعی به حیات خود ادامه می دهد


رسانه های اصلاح طلبان سعی دارند اینگونه به جامعه القا شود که اصلاحات زنده است ولی این جریان به محتضری می ماند که با تنفس مصنوعی به حیات خود ادامه می دهد.

- حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به عملکرد اصلاحات در 25 سال گذشته گفت: اصلاح طلبان عملگرا هستند نه تفکر گرا به همین دلیل مبنای فکری ندارند.

وی ادامه داد: دلبستگان این جریان سیاسی نیز مثل پوزیتیویسم ها، تجربه گرا هستند و براساس چرخش های جامعه به موضع گیری می پردازند به همین دلیل سعی می کنند بر خواسته های منتقدین حکومت سوار شوند و موج سواری کنند.

  وی افزود: اصلاح طلبان از همان ابتدا دچار دوگانگی و بحران هویت بودند، آنها باید به قوانین و اصول نظام پایبند باشند در حالی که این اصول را قبول ندارند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مدعیان اصلاحات می خواهند در چارچوبی فعالیت کنند که منتقد آن هستند، از طرفی به آنها اجازه داده نمی شد هرکاری که دلشان می خواستند انجام دهند، بنابراین همیشه به عنوان اپوزوسیون تعریف می شدند.

جلالی، افول اصلاح طلبان را واقعیت دانست و تصریح کرد: وابستگان این جریان هیچ گاه برای نیازهای جامعه و مردم پاسخی واقعی نداشتند، ممکن است به صورت شعاری اقداماتی انجام دهند اما هیچ کدام مطابق بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 سال عملکرد اصلاح طلبان | اصلاحات با تنفس مصنوعی به حیات خود ادامه می دهد

25 سال عملکرد اصلاح طلبان | اصلاحات با تنفس مصنوعی به حیات خود ادامه می دهد